Gemeente onderzoekt klanttevredenheid via digitale enquête

Foto: Sam Fish
 
De gemeente Goeree-Overflakkee wil graag meer inzicht in de meningen, wensen en behoeften van inwoners en ondernemers die contact hebben (gehad) met de gemeente. Om de dienstverlening te kunnen verbeteren wordt een digitaal klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door middel van een enquête. De enquête is te vinden op www.goeree-overflakkee.nl.
 
Dienstverlening van het KCC
Het Klant Contact Centrum (KCC) behandelt alle klantvragen, of deze nu telefonisch worden gesteld, door middel van een brief of e-mail, via de website of persoonlijk aan de balie. De vragen in de enquête gaan in op alle verschillende kanalen waarop de gemeente benaderd kan worden. Heeft u telefonisch geen contact gehad met de gemeente het afgelopen half jaar? Dan slaat u de vragen over dit onderwerp over. Op deze manier varieert de lengte van de enquête afhankelijk van de intensiteit van uw contact(en) met de gemeente.
 
Klanttevredenheidsonderzoek
Deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek stelt de gemeente in staat om de dienstverlening te verbeteren en klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Uw mening is belangrijk voor de gemeente. Daarom worden onder de respondenten die de enquête volledig invullen tien VVV-waardebonnen ter waarde van € 12,50 verloot. Hiervoor kunt u aan het einde van de enquête uw gegevens achterlaten. De uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek wordt via de website van de gemeente bekend gemaakt.
 
Meer informatie
De enquête staat tot en met maandag 20 april 2015 online op www.goeree-overflakkee.nl. Heeft u vragen met betrekking tot dit onderzoek? Dan kunt u contact opnemen met de gemeente via telefoonnummer 14 0187 of via e-mail [email protected].

Reacties