In gesprek over dienstverlening

Foto: Gemeente Goeree-Overflakkee

In het gemeentehuis van Goeree-Overflakkee vond onlangs een interactieve sessie over dienstverlening plaats.

Tijdens de bijeenkomst gingen ambtenaren en inwoners in gesprek om de gemeentelijke dienstverlening verder te verbeteren en beter af te stemmen op behoeften uit de samenleving.

Inbreng van inwoners
Na een korte toespraak van burgemeester Ada Grootenboer en een toelichting van Henk van Oostenbrugge, afdelingshoofd Klant Contact Centrum, ging men aan de slag. Ambtenaren en inwoners met verschillende achtergronden discussieerden over actuele thema’s als gastvrijheid, innovatie, doelgroepen en digitalisering. Inwoners noemden tijdens de sessie belangrijke aandachtspunten waarmee de gemeente Goeree-Overflakkee rekening zal houden bij bijvoorbeeld de verdere digitalisering van dienstverlening. Dankzij deze en andere inbreng van inwoners is de gemeente in staat om haar dienstverlening beter af te stemmen op behoeften uit de samenleving. Deelnemers aan de sessie blijven nauw betrokken bij de verdere ontwikkeling van de gemeentelijke dienstverlening.

LEES OOK: Massale opkomst informatieavond Kopzorgen om Kop van Goeree

Interactieve sessie dienstverlening

De gemeente organiseerde voor het eerst een bijeenkomst waarbij samen met inwoners over dienstverlening is gesproken. De organisatie van de sessie werd ondersteund vanuit de interne academie van de gemeente, de GO-academie. De sessie werd geleid door Gert van Nieuwaal, HR-expert/adviseur.

Meer informatie
Neem voor meer informatie over dienstverlening contact op met Miriam van Heusden, beleidsadviseur publieke dienstverlening, via de e-mail: [email protected] of telefonisch via 14 0187.

Reacties