Nieuwe uitvoerder voor Kindpakket GO

Foto: Sam Fish

Internexxt – een bedrijf van Intermediad – uit Breukelen gaat voor de gemeente Goeree-Overflakkee het Kindpakket uitvoeren.

Het bedrijf heeft (een deel van) AMCNEXXT overgenomen. AMCNEXXT zou vanaf 1 oktober het Kindpakket uitvoeren, maar ging eind september failliet.

De gemeente is blij met de overname, niet alleen omdat Internexxt in meerdere gemeenten het kindpakket uitvoert maar ook omdat hierdoor het Kindpakket Goeree-Overflakkee in de meest praktische en gebruiksvriendelijke vorm – helaas met enige vertraging – toch kan starten. Het enige dat is gewijzigd, zijn de contactgegevens. In de opstartfase verlopen alle contacten via Bureau Minimaregelingen, dit is een dienstverlening van Internexxt. Later neemt het Sociaal Meldpunt van de gemeente Goeree-Overflakkee dit over.

Het Kindpakket Goeree-Overflakkee is vanaf maandag 3 december 2018 te gebruiken. Vanaf deze datum kan de doelgroep een aanvraag indienen of een inlogcode aanvragen via goeree-overflakkee.mijnkindpakket.nl. De komende periode wordt gebruikt om zoveel mogelijk lokale bedrijven, culturele instellingen, scholen en (sport)verenigingen een aanbod te laten plaatsen op de website. Voor het leggen van deze contacten heeft de gemeente Miriam van Rossen, van SALES SUPPORT, gevraagd.  Geïnteresseerde aanbieders die direct een aanbod willen plaatsen kunnen dit nu ook al doen, door op de website goeree-overflakkee.mijnkindpakket.nl onder het tabblad Aanbieders te kiezen voor ‘Ik wil aanbieder worden’.

Toekomstige gebruikers die vragen hebben over het kindpakket en aanbieders die een product, activiteit of korting willen plaatsen op de website van het kindpakket kunnen via het Sociaal Meldpunt van de gemeente contact opnemen met Bureau Minimaregelingen. U belt daarvoor het algemene telefoonnummer van de gemeente, 14 0187, keuze 1 en daarna nogmaals keuze 1. Bureau Minimaregelingen is op werkdagen van 09:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 15:00 uur bereikbaar.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen