De wijkverpleging van CuraMare Thuiszorg krijgt opnieuw hoge waarderingscijfers van cliënten op Goeree-Overflakkee en Voorne aan Zee.
De organisatie kreeg een gemiddeld rapportcijfer van 8,9 op diverse thema’s. Dat laat zien dat persoonlijke aandacht en deskundigheid van zorgverleners gewaardeerd worden. CuraMare Thuiszorg kreeg cijfers boven de 9 voor vertrouwen, aandacht en het gevoel van op je gemak zijn. Daarmee voelt de zorg van CuraMare volgens cliënten persoonlijk, betrokken en professioneel.
“Deze cijfers zijn een prachtig compliment voor onze zorgverleners”, zegt Ireza Versteeg, teammanager wijkverpleging bij CuraMare Thuiszorg. “Zij staan dag in, dag uit klaar voor onze cliënten met deskundigheid en toewijding. Dat deze inzet door cliënten zo wordt gewaardeerd, maakt ons trots én gemotiveerd om de zorg nog verder te verbeteren.”
Cliënten geven CuraMare Thuiszorg hoge cijfers voor aspecten als aandacht en vertrouwen. De volgende cijfers werden geen aan de hand van onderstaande vragen
Ook op het gebied van persoonsgerichte zorg scoort CuraMare sterk:
Evaluatie van zorg is belangrijk om de zorg continu te verbeteren en aan te blijven sluiten bij de wensen van de zorgvrager. Het onderzoek, uitgevoerd door het onafhankelijke bureau ZorgfocuZ, geeft inzicht in de ervaringen van cliënten die persoonlijke verzorging en verpleging ontvangen in de eigen thuissituatie. In totaal vulden 239 cliënten de vragenlijst in.