Woningcorporatie Oost West Wonen start met een nieuwe online omgeving en app voor huurders.
Hierin kunnen huurders hun woon- en huurzaken makkelijk en snel digitaal regelen. En dat waar en wanneer het het beste voor je uitkomt. Dat kan zijn vanaf de computer, mobiel of tablet. Alles wat je moet weten staat in de persoonlijke Mijn Oost West Wonen omgeving.
Alle huurders van Oost West Wonen ontvangen deze week een brief. Daarin staan instructies voor het activeren van hun persoonlijke account op het huurdersportaal. Vanaf dat moment kunnen huurders hun zaken regelen in de app of via de website. Denk bijvoorbeeld het indienen van een reparatieverzoek. Daarbij kun je ook meteen zien wat je eerdere verzoeken waren. Ook kun je heel simpel je betaalgegevens veranderen en huurnota’s inzien.
“
De start met dit nieuwe huurdersportaal en de Oost West Wonen app is echt een mijlpaal in onze dienstverlening. We kijken ernaar uit om onze huurders op deze manier nog beter van dienst te zijn. Niets is verplicht, want we blijven ook op de voor huurders vertrouwde manieren bereikbaar. Maar we willen alle huurders wel aanraden een account aan te maken en de app te downloaden. Zo kunnen ze het gemak zelf ervaren,” vertelt Peter Klink, Manager wonen bij Oost West Wonen.
Op de website van Oost West Wonen is het huurdersportaal te vinden. Daar staat meer informatie, een instructievideo en antwoorden op veel gestelde vragen. Lukt het niet om een account te activeren? Of heb je hulp nodig bij het inloggen of het downloaden van de app? Op dinsdag 21 februari zitten medewerkers van Oost West Wonen klaar om te helpen. Dit kan van 10.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. Uiteraard kunnen huurders ook op een ander moment langskomen of contact opnemen via 0187 22 11 00. Stuur je liever een e-mail met al je vragen? Dat kan naar [email protected] .