Stichting SRGO zet de bloemetjes buiten

Foto: SRGO

Na maandenlang thuiszitten kunnen we weer dingen gaan doen. Ook de locaties van SRGO gaan de agenda weer vullen met gezellige, leerzame en ontspannende activiteiten.

Om zoveel mogelijk activiteiten te kunnen invullen zijn ze op zoek naar nieuwe collega’s. Daarom starten ze met de campagne ‘SRGO zet de bloemetjes buiten’.

Agenda vullen

Aan de tijd van lege sporthallen, zwembaden en zalen komt langzaamaan een einde. SRGO spant zich maximaal in om tot een openstelling te komen zoals we die gewend zijn. Je kunt weer zwemmen, leszwemmen en doelgroep zwemmen in de drie bekende baden. Ook is in de sporthal weer van alles te doen.

“Het is fijn om de samenwerkingen met de betrokken verenigingen weer ruimte te kunnen geven,” zegt directeur Lesly Wolters. “Spelenderwijs lerende kinderen, sportende amateur en ambitieuze professionals die weer gebruik maken van onze hallen, zalen en baden. Eindelijk reuring en gezelligheid, waar we de afgelopen maanden vooral onderhoud op de agenda hadden staan. Dat is ook belangrijk, maar lang niet zo leuk als dit.”

Het programma wordt steeds uitgebreid als de versoepelingen en personele bezetting het toelaat.

Personeel gezocht

Dat personeel in nu waar de schoen wringt, daar is de organisatie hard naar op zoek. Op ludieke wijze lanceert de stichting daarom de campagne ‘SRGO zet de bloemetjes buiten’. Een campagne waarbij het personeel als visitekaartje van de stichting fungeert. De ruim 75 collega’s van het team op zeven locaties, spreekt hun eigen kennissenkring aan om het team uit te breiden.

Daarnaast zal er binnenkort buitenreclame en online op diverse media een scala van werknemers te zien zijn. Zij nodigen je allemaal uit om een open sollicitatie te doen.

Cookieinstellingen