Michel de Bruin wordt directeur Eilandmarketing

Foto: Goeree-Overflakkee

Met de oprichting van de Stichting Eilandmarketing Goeree-Overflakkee gaan er kleine dingen veranderen. Zo worden de activiteiten van het VVV en eilandmarketing (als onderdeel van de gemeente) voortaan binnen één organisatie gebundeld.

Per 1 juli is die nieuwe stichting officieel van start gegaan. En bij zo’n nieuwe stichting hoort natuurlijk ook een directeur. Voor die functie werd dit voorjaar een vacature opengesteld. Sinds 1 april werd die ad interim ingevuld door Patrick Polie. Hij heeft dan ook het samenvoegen begeleid.

Michel de Bruin

Michel de Bruin

De nieuwe directeur is dus Michel de Bruin. Hij is sinds 2017 werkzaam als hoofd van The Creative Hub bij Canon. Daarvoor was hij verantwoordelijk voor het management, de positionering en (marketing)strategievorming. Ook heeft hij als managing director gewerkt bij Admix. Dat is een Rotterdams marketingcommunicatiebureau. Sinds deze zomer is woonachtig in Ouddorp.

“Met de nieuwe organisatie willen we op een ambitieuze manier invullen geven aan onze ambitie om het eiland te positioneren als aantrekkelijke plaats om te wonen, werken of verblijven,” zegt Jeroen den Hollander, voorzitter van het bestuur van Stichting Eilandmarketing. “We zijn als bestuur erg blij dat Michel de Bruin onze organisatie met zijn ervaring komt versterken.”

 

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen